گوگل ادوردز چیست؟

به احتمال خیلی زیاد شما هم هنگام جستجو عباراتی در گوگل با نتایج تبلیغاتی در گوگل روبرو شده اید که کمی متفاوت تر از نتایج ارگانیک و سایت های سئو شده هستند.

گوگل ادوردز که به آن گوگل ادز نیز گفته میشود، سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق سایت ها و ابزارهای مختلف گوگل، تبلیغات خود را مقابل مشتریان بالقوه خود قرار میدهند..

معمولا تبلیغات در بالا و پایین نتایج جستجوی طبیعی در صفحه اول گوگل ظاهر خواهند شد. شما می توانید بر اساس مزایده گوگل، جایگاه تبلیغ را مشخص کنید.

آنالیز رفتار کاربران نشان میدهد که 87 درصد از کاربران تنها نتایج صفحات اول گوگل را مشاهده میکنند و صفحات دیگر را مشاهده نمیکنند. علاوه بر این هر چقدر تبلیغ شما جایگاه بالاتری داشته باشد کاربران بیشتری را به خود جذب می کند.

چرا باید از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

مشخص است که اختلافاتی بین نوع کاربران در سایت ها وجود دارد. بازدید کنندگانی که سایت را در نتایج طبیعی گوگل پیدا کرده باشند رفتار متفاوتی با بازدید کنندگانی که از طریق گوگل ادوردز یا تبلیغات وارد سایت شده اند، دارند.

دلیل این امر بسیار ساده است. بازدید کنندگانی که از طریق سرچ ارگانیک وارد سایت شما میشوند احتیاج به دریافت اطلاعاتی دارند و اما بازدید کنندگانی که از طریق تبلیغات یا گوگل ادوردز وارد سایت شما میشوند دنبال خدماتی خاص و یا خرید محصول هستند.

تبلیغات در گوگل به همین سادگی نیست!

متاسفانه مجبوریم که این را می گوییم: اما برای اینکه بتوانید جایگاه و ترافیک خوبی به دست آورید باید دقت زیادی داشته باشید.

 شما می توانید اکانت گوگل ادوردز و کمپین و گروه تبلیغاتی خود را تنها در عرض چند دقیقه تنظیم و راه اندازی کنید، اما بدون مدیریت درست نخواهید توانست از بودجه خود به خوبی استفاده کنید و نتایج خوبی به دست نمی آورید

 اگر متن تبلیغ و محتوای سایت نامرتبط باشند کاربر از بازدید سایت منصرف خواهد شد. در چنین شرایطی کاربر به عقب بر می گردد و باعث می شود بودجه خود را از دست بدهید در صورتی که اگر متن تبلیغ و محتوای سایت شما با هم مرتبط بود کاربری که وارد سایت شما شده بود تبدیل به مشتری میشد.

 علاوه بر این، از طریق مدیریت موثر گوگل ادودرز نه تنها کمپین شما در به دست آوردن ترافیک هدفمند و مرتبط به سایت خوب عمل خواهد کرد، بلکه مقدار هزینه ای که برای هر عبارات دلخواه پرداخت می‌کنید، کمتر از رقبا خواهد بود.

گوگل چگونه تبلیغات را دسته بندی می‌کند؟

 گوگل ادوردز به تبلیغات موثر اولویت بالاتری می دهد. اگر تبلیغ و مقصد آن به عبارت موردنظر مرتبط باشد، بازدیدکنندگان بیشتری از طریق پرداخت به ازای کلیک، وارد سایت شما خواهند بود.

 بازدیدکننده خوب می تواند به مشتری خوبی نیز تبدیل شود.

هزینه تبلیغ در گوگل ادز چقدر است؟

تنها زمانی از حساب شما هزینه ایی کسر می شود که کاربر بر روی لینک شما کلیک کرده باشد. بعد از عضویت در گوگل ادوردز و ساخت اکانت گوگل ادز که به صورت رایگان است، شما باید یک کمپین برای کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود ایجاد کنید.

گوگل ادز نرخ تبلیغات برای هر کلمه کلیدی را بر اساس مزایده هایی که برای آن کلمه برگزار می شود تعیین می کند. یعنی تعداد رقبا برای یک کلمه کلیدی و مبلغ پیشنهادی آن ها در کنار تعدادی آیتم دیگر در نهایت تعیین کننده قیمت هر کلیک در صفحه اول گوگل است.

از آینم های دیگری که میتواند بر روی تعیین هزینه هر کلیک در هر کلمه کلیدی حائز اهمیت باشد می توان به آیتم هایی هم چون نمره کیفیت کلمه کلیدی و رقابت آن کلمه اشاره کرد

 هر چه نمره کیفیت کلمه کلیدی بالاتر باشد؛ گوگل هزینه ی کمتری برای نمایش آن کلمه کلیدی از حساب شما کسر خواهد کرد. استفاده از کلیدواژه ها در متن تبلیغ، سرعت بالا و ریسپانسو بودن سایت، استفاده از کلمه کلیدی در متاتگ ها و در نهایت نسبت کلیک به نمایش تبلیغ (CTR) بر کسب نمره کیفیت بالاتر تاثیر گذار خواهد بود. رقابت نیز آیتم دیگر تاثیر گذار بر روی هزینه کلیک است به صورتی که هزینه های تنظیم شده توسط رقبا برای نمایش کلید واژه توسط گوگل به عنوان یک فاکتور شناسایی شده و بر روی هزینه کلیک شما نیز تاثیر می گذارد.

 در صورتی که به بهترین شکل پنل خود را مدیریت کنید میتوانید کاربران زیادی را به سایت خود جذب کرده و کاربران را تبدیل به مشتری نمایید باید به این امر نیز دقت کنید که استفاده از کلمات مرتبط و پر تکرار در سایت شما بسیار مهم است.

 سرمایه گذاری شما در گوگل ادز زمانی نتیجه خواهد داد که سایت شما پاسخ سوال کاربران را بدهد و نیاز کاربران را برطرف کند

استفاده از کلمات کلیدی غیر مرتبط در کمپین های نه تنها باعث افزایش هزینه خواهد شد بلکه کاربران بلافاصله بعد از مشاهده سایت، از سایت خارج خواهند شد

اگر تا به حال از گوگل ادز استفاده نکرده اید و در استفاده از این سرویس دچار تردید شده و یا حتی در این زمینه کم تجربه هستید و نیاز به مشاوره دارید ، می توانید با بهره گیری از مشاوره رایگان توسط کارشناسان آواتار و ایجاد کمپین اصولی، کسب و کار اینترنتی خود را رونق بخشید.

پلن 1 گوگل ادوردز ( دلار )

موجودی کمپین : 20 دلار

مدیریت کمپین تبلیغاتی

مشاوره انتخاب بهترین کلمات و توضیح جهت تاثیر بیشتر تبلیغ

٪10 درصد کارمزد شارژ
٪10 درصد کارمزد مدیریت
 

تماس

( درهم ) پلن 1 گوگل ادوردز

موجودی کمپین : 200 درهم

مدیریت کمپین تبلیغاتی

مشاوره انتخاب بهترین کلمات و توضیح جهت تاثیر بیشتر تبلیغ

٪10 درصد کارمزد شارژ
٪10 درصد کارمزد مدیریت

تماس

پلن 2 گوگل ادوردز ( دلار )

موجودی کمپین : 50 دلار

مدیریت کمپین تبلیغاتی

مشاوره انتخاب بهترین کلمات و توضیح جهت تاثیر بیشتر تبلیغ

٪10 درصد کارمزد شارژ
٪10 درصد کارمزد مدیریت
 

تماس

( درهم ) پلن 2 گوگل ادوردز

موجودی کمپین : 500 درهم

مدیریت کمپین تبلیغاتی

مشاوره انتخاب بهترین کلمات و توضیح جهت تاثیر بیشتر تبلیغ

٪7 درصد کارمزد شارژ
٪10 درصد کارمزد مدیریت

تماس

پلن 3 گوگل ادوردز ( دلار )

موجودی کمپین : 100 دلار

مدیریت کمپین تبلیغاتی

مشاوره انتخاب بهترین کلمات و توضیح جهت تاثیر بیشتر تبلیغ

٪8 درصد کارمزد شارژ
٪10 درصد کارمزد مدیریت
 

تماس

( درهم ) پلن 3 گوگل ادوردز

موجودی کمپین : 1000 درهم

مدیریت کمپین تبلیغاتی

مشاوره انتخاب بهترین کلمات و توضیح جهت تاثیر بیشتر تبلیغ

٪6 درصد کارمزد شارژ
٪9 درصد کارمزد مدیریت

تماس

پلن 4 گوگل ادوردز ( دلار )

موجودی کمپین : 200 دلار

مدیریت کمپین تبلیغاتی

مشاوره انتخاب بهترین کلمات و توضیح جهت تاثیر بیشتر تبلیغ

٪7 درصد کارمزد شارژ
٪9 درصد کارمزد مدیریت
 

تماس

( درهم ) پلن 4 گوگل ادوردز

موجودی کمپین : 2000 درهم

مدیریت کمپین تبلیغاتی

مشاوره انتخاب بهترین کلمات و توضیح جهت تاثیر بیشتر تبلیغ

٪4 درصد کارمزد شارژ
٪8 درصد کارمزد مدیریت

تماس

 تبلیغات کلیک تضمینی گوگل ادز

در شبکه تبلیغات آواتار اصلاً مهم نیست که با تنظیمات تخصصی کمپین سازی گوگل ادوردز آشنا باشید، کارشناسان ما کمپین تبلیغاتی گوگل ادز شما را به صورت کلیک تضمینی ایجاد خواهند نمود. این بدین مفهوم است که ما کمپین تبلیغاتی گوگل شما را به گونه ای ایجاد و تنظیم می کنیم که تمامی کلیک ها و نمایش های وب سایت در گوگل دقیقاً مطابق با کلید واژه های شما و کلمات هدفمند باشد.

پنل گوگل ادز این امکان را میدهد که کلید واژه انتخابی شما به صورت پسوند و پیشوند با کلمات دیگر در نتایج سرچ گوگل نمایش داده شود که در این الگو امکان کلیک هرز بسیار بالاست و ما صرفاً تبلیغ شما را با کلید واژه های اصلی و انتخابی شما نمایش می دهیم به همین دلیل است که تبلیغ شما در آواتار با هر بودجه ای مدت زمان بیشتری نمایش داده می شود.

 

تعیین تعرفه های هر کلیک تبلیغ شما در گوگل ادز

تعرفه های کلیک کمپین بعد از ساخت کمپین و انتخاب کلید واژه ها از جانب گوگل قیمت گذاری می شود. تعرفه هر کلیک بسته به میزان ترافیک تبلیغاتی گوگل با کلید واژه شما ، کیفیت کد نویسی و سرعت لود سایت شما متغییر است و تا قبل از ایجاد کمپین فقط به صورت تجربی می توانیم حدود قیمت هر کلیک را اعلام نمائیم.

تعرفه گوگل خدمات مجالس ، تبلیغ گوگل تشریفات مجالس ، طراحی سایت ، تعرفه تبلیغ گوگل دوربین مداربسته و... جزو ادوردز های با تعرفه بالا می باشند که تعداد بیشتری ادوردز داده شده اما تبلیغ گوگل برای کلماتی از قبیل قفسه بایگانی ، قطعات یدکی خودرو و... از تعرفه پایین تر و مقرون به صرفه تری برخوردارند.

مشاوران ما از طریق واتس آپ آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های شما می باشند.

پشتیبانی واتس آپ
Close and go back to page

مقالات گوگل ادوردز

  • Recently Added

سئو یا ادوردز کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است؟

پاسخ به این سوال بسیار دشوار است زیرا با توجه به اینکه کسب و کار شما چیست پاسخ این سوال می تواند ...

گوگل ادوردز چیست؟

به احتمال خیلی زیاد شما هم هنگام جستجو عباراتی در گوگل با نتایج تبلیغاتی در گوگل روبرو شده اید که کمی متفاوت تر از نتایج ارگانیک و ...

Load More