طراحی سایت آواتار | سئو ، پشتیبانی محتوا | گوگل ادوردز

فناوری اطلاعات آواتار

فناوری اطلاعات آواتار ارائه دهنده راهکار های تجارت الکترونیک و خدمات طراحی وب سایت ، سئو بهینه سازی سایت ، پشتیبانی و تولید محتوا ، تبلیغات ادوردز با 10 سال فعالیت حرفه ای.

هر پروژه وب مستلزم پیش نیازهایی جهت اجرا به بهترین نحو ممکن است. برای طراحی وب سایت می بایست اول از همه مجموعه و تجارت شما را به خوبی بشناسیم و وب سایتی دقیقا مطابق با فعالیت شما طراحی کنیم.

طراحی سایت در فناوری اطلاعات آواتار بر روی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی (مناسب پروژه های بزرگ و نرم افزار های خاص) و سیستم های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا تنها با قالب گرافیکی اختصاصی مناسب با موضوع و یک ایده گرافیکی خاص اجرا می گردد. طراحی اختصاصی حتی بر روی سیستم های مدیریت محتوایی همچون وردپرس و جوملا با سرعت لود پایین نخواهد بود چرا که ما از نصب افزونه های متعدد خود داری می کنیم و تا حد نیاز از کدهای استاتیک برای بخش های مختلف استفاده می کنیم.

کلیه پروژه ها دارای نسخه ریسپانسیو یا موبایل هستند چرا که طراحی سایت ریسپانسیو دیگر یک الزام برای گوگل و یک نیاز برای کاربران شما می باشد.

در پایان برنامه نویسی وب سایت ما وارد پروسه خلاصه نویسی کدها و همچنین کاهش حجم کدهای وب سایت می شویم که نتیجه این کار سرعت لود بالا وب سایت های طراحی شده می باشد.

ما در پایان هر پروژه کارفرما را رها نخواهیم کرد و پیشنهادات متعددی جهت تولید محتوا و پشتیبانی وب سایت طراحی شده برای کارفرماهایمان داریم ، شما میتوانید به صورت موردی و یا طی قرارداد ماهانه و یا سالیانه از خدمات پشتیبانی وب سایت آواتار بهره برید که نتیجه تولید محتوای بهینه سئو مطلوب یک وب سایت می باشد.

آواتار ارائه کننده خدمات گوگل ادوردز با پایین ترین تعرفه و ایجاد حرفه ای ترین و موثر ترین کمپین های تبلیغاتی گوگل ادوردز است ما مشاوران حرفه ای از برترین کارشناسان مهندسی صنایع و تحلیل بازار را پشتیبان تجارت الکترونیک شما خواهیم نمود.


  • انتخاب سیستم مدیریت محتوا مناسب وب سایت شما

  • طراحی قالب گرافیکی وب سایت

  • طراحی قالب ریسپانسیو (نسخه موبایل)

  • خلاصه نویسی و بهینه سازی کدها

  • تولید محتوا مطابق با اصول سئو

  • ارائه راهکارهای تبلیغاتی

  • پشتیبانی فنی و محتوا وب سایت
  • loading...
      با ما چطور وارد تجارت الکترونیک می شوید؟

    ما فقط یک وب سایت برای شما طراحی نمی کنیم بلکه به طور حرفه ای با تحقیق برای شما یک ابزار حرفه ای و کاربردی طراحی می کنیم و به طور حرفه ای شما را وارد عرصه تجارت الکترونیک می کنیم.
    در فناوری اطلاعات آوتار قبل از طراحی سایت با تحقیق در مورد کسب و کار شما رقبای جدی شما را به همراه نقاط قوتشان شناسایی می کنیم.
    وب سایت طراحی شده را به مشتریان بالقوه شما نمایش میدهیم ، وب سایت شما تا زمانی که در دسترس مشتریانی که با سازمان شما آشنا نیستند قرار نگیرد کارآمدی و بازدهی مالی ناممکن است.
    بزرگترین کانال هدایت مشتریان جدید به وب سایت شما موتور جستجو گوگل است که ما با دو راه شما را در نتیجه اولین صفحه جستجو گوگل قرار خواهیم داد :
    1- سئو یک سرمایه گذاری است
    سئو و بهینه سازی وب سایت مطابق با الگوریتم های پیچیده گوگل ما وب سایت شما را در صفحه اول گوگل در نتیجه جستجوهای مرتبط سایت شما بالا خواهیم آورد.
    2- یک ساعته صفحه اول گوگل باشید
    تبلیغات ادوردز گوگل : تبلیغات گوگل با ساخت کمپین تبلیغاتی در سیستم گوگل ادوردز است که می بایست کاملاً حرفه ای کمپین سازی شود تا بهترین و پر سرچ ترین کلمات را شناسایی و انتخاب کنیم ، بهترین ساعات نمایش آگهی در صفحات سرچ گوگل و روزهای هفته و استراتژی های مختلف افزایش بازدهی بر روی کمپین تبلیغاتی شما اعمال گردد.
    همچنین برند سازی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی خدمات طراحی و چاپ اوراق اداری و تبلیغاتی بنا بر بودجه و انتخاب های شما گزینه های بعدی تبلیغاتی هستند که البته ما خدمات ایده آلی را به شما پیشنهاد میدهیم.
    شرکت راهکارهای تجارت الکترونیک آواتار جهت موفقیت هرچه بیشتر پروژه های طراحی وب سایت در صورت موافقت کارفرما تحقیقاتی در مورد شناسایی رقبا ، نقاط ضعف و قوت آنها انجام میدهد تا بتواند ایده هایی بهتر و راهکارهایی قوی تر در وب سایت ارائه نماید.
    صفحه اول وب سایت اولین پنل کاربری برای کاربران شما می باشد ، ماژول ها و خدماتی که در صفحه اول نمایش میدهید و حتی چگونگی نمایش آنها و نهایتا محیط کاربری کاملا کاربدی به گونه ای که کاربران شما بتوانند نیازهای خود را به راحتی بیابند اولین و مهم ترین شرط موفقیت جذب مشتریان و کاربران یک وب سایت است.
    همچنین تولید مطالب کلیه صفحات به گونه ای باشد که دقیقا مطالب مورد نیاز کاربران شما و اصول سئو نوشتار گردد.

     

    ادامه مطلب
      برای طراحی وب سایت از قالب آماده استفاده کنیم یا اختصاصی؟

     طراحی وب سایت با قالب آماده یا طراحی سایت اختصاصی؟ این سوال به دلیل تفاوت هزینه سوال بسیاری از افرادی است که می خواهند یک وب سایت جدید راه اندازی کنند. ما سعی کردیم در این مقاله شما را آگاه تر کنیم تا روش بهتر را انتخاب کنید.

    هر دوی این دو روش برای طراحی وب سایت مناسب هستند اما هدف شما از طراحی وب سایت چیست و چقدر بودجه برای طراحی وب سایتتان در نظر گرفته اید؟

    هدف شما از طراحی وب سایت صرفاً داشتن یک سایت و پوزیشن سازمانی و یک معرفی ساده است و یا تجارت از طریق وب سایت و رقابت با وب سایت های مشابه؟

    طراحی وب سایت با سایت ساز های آماده یا قالب های آماده تنها برای هدف اول مناسب هستند یعنی صرفاً داشتن یک وب سایت و معرفی شرکت و خدمات که البته هزینه کمی هم نسبت به طراحی اختصاصی را شامل می شود اما سایت ساز ها برای رقابت سئو خیلی مناسب نیستن و همچنین از ابتدا با علم به این که وب سایت قرار است چه موضوعی داشته باشد طراحی نمی گردند و به صورت عامه طراحی می شوند که مناسب هر وب سایتی باشند ، ضعف دیگر قالب های آماده این است که خیلی قابلیت شخصی سازی و اعمال تغییرات ندارند اما با توجه به هزینه کم این روش برای ایجاد یک سایت عادی و معمول مناسب است ولی اگر هدف شما از طراحی سایت وارد شدن به رقابت با وب سایت های موفق مشابه شماست حتماً طراحی اختصاصی را انتخاب کنید چرا که کل وب سایت با رعایت اسول سئو طراحی می گردد و متناسب موضوع سایت شما پوسته گرافیکی و موقعیت های ماژول های شما ایجاد می گردند به همچنین طراحی اختصاصی هیچ محدودیتی از نظر تغییرات گرافیکی و گسترش امکانات ندارد و هر آنچه که شما بخواهید برنامه نویسی و آماده سازی می گردد که البته هزینه طراحی سایت به صورت اختصاصی هزینه بر تر از طراحی با قالب آماده نیز می باشد.

    ادامه مطلب
      کسب کار شما در دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک

    آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک

    دیجیتال مارکتینگ یا تجارت الکترونیک راه و روش های معرفی رقابت و کسب و کار به شیوه اینترنتی می باشد. به جرات می توان گفت اگر کسب کار جدیدی راه اندازی کرده اید و با راه و روش ها ، ابزارها و شیوه های استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارید توقع رشد کسب و کار در بازار امروز نداشته باشید یا حتی اگر یک کسب و کار قدیمی هستید شما تنها به واسطه بازاری که در قدیم جذب کرده اید پا بر جا مانده اید.
    تجارت الکترونیک شامل مجموعه ای از راهکارها و ابزارهای جذب مشتری از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی است که باز تنها داشتن این ابزارها به خودی خود کاری برای کسب و کار شما انجام نمیدهد مگر این که راهکارهای برند سازی ، سئو و تبلیغات تجارت الکترونیک را بشناسید.

    ما میخواهیم به زبان خیلی ساده چند راهکار به شما معرفی کنیم که بتوانید فروش خود را افزایش دهید و در بستر اینترنت مشتریان بالقوه ای را با سازمانتان آشنا سازید

    اولین پیشنیاز تجارت الکترونیک دیده شدن در بستر وب و فضای مجازی است که خودش دو راه داره :

    1- شما به شیوه های تبلیغاتی وب سایت و رسانه هایی که قبلاً در آن ها برند سازی و معرفی شده اید معرفی کنید ( از طریق بازاریابی به روش های  دهان به دهان ، بازاریابی فیس تو فیس ، اوراق های تبلیغاتی و... که این راه کارها از نظر ما شیوه های هزینه بری نسبت به بازدهی آورده شان هستند )

    2- مشتری با جست و جوی کالا ، خدمات و موضوع فعالیت سازمان شما بتواند سایت شما ، شبکه های اجتماعی و هر رسانی که وی را به تماس با شما مجاب کند را ببیند

    مورد دوم بسیار مورد توجه هر مدیری است چرا که بیشترین سهم بازار دقیقاً همین جا هستش که ما راهکارهایی از قبیل سئو که ما مقالات آموزشی سئو را منتشر نموده ایم و برای آشنایی می توانید مطالعه بفرمائید ، دوم تبلیغ گوگل ادوردز و البته تبلیغات شبکه های اجتماعی که به ترتیب از نظر ما بیشترین بازدهی ها را برای سازمان شما خواهند داشت.

    داخل وب سایتتون محتوایی ایجاد کنید که برای کاربران قابل توجه و برای موتورهای جستجو ایده آل باشند تا به تناسب سهم بیشتری از مشتریان دیجیتال را کسب کنید و خدمات ، محصولات و سوابق خود را در شبکه های اجتماعی معرفی کنید.

    اگر شما آشنایی ندارید و یا زمان کافی ندارید ما خدمات جالبی برای تجارت الکترونیک شما و هرچه بیشتر دیده شدنتان ارائه می کنیم که جهت دریافت مشاوره میتوانید با شماره تماس 02188558103 تماس حاصل بفرمائید.

    ادامه مطلب
      تاثیر یک وب سایت بر کسب و کار شما

    هدف از طراحی وب سایت چیست و اصلا یک وب سایت چه کمکی به کسب و کار شما می کند?
    وب سایت ها به عنوان پایگاه های اطلاع رسانی هستند که به ساده طرین بیان نسخه دیجیتال با دسترسی آسان تر یک کاتالوگ چاپی هستند.
    وب سایت در ابتدا تنها برای شرکت های بین المللی و بزرگ کاربرد داشت چرا که دسترسی اینترنت داخل کشور بسیار محدود بود بعد ها به عنوان یک داشته لوکس و کم کم با گسترش اینترنت در ایران به عنوان یک نیاز اصلی دیده شد.
    حال این نیاز اصلی چیست?
    کسب و کار نیاز به معرفی و دیده شدن توسط کاربران ، مصرف کنندگان و مخاطبان خاص هر موضوع فعالیتی دارد شما تا شناخته نشوید و در بین رقبایتان دیده نشوید رونقی نخواهید داشت ، یک وب سایت به عنوان مرجع معرفی شما ، فعالیت هایتان ، محصولاتتان و یا حتی پایگاه اطلاع رسانی و یا خبری برای شما در فضای وب می باشد که برای بهتر دیده شدن نیاز به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین برای پیشه گرفتن از سایر رقبا نیاز به بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست و جو با کلمات مربوطه هستید. ما از این پس مقالاتی در این باره جهت کمک به شناخت بیشتر و موفقیت شما در پروژه های ایجاد طراحی وب سایت منتشر خواهیم کرد و در زیر هر پست به سوالات شما پاسخ می دهیم.

    ادامه مطلب

    پشتیبانی سایتخدمات پشتیبانی وب سایت

    شرکت ما با تشکیل تیمی حرفه ای جهت تولید محتوا سئو شده می تواند خدمات تولید محتوا در وب سایت و شبکه های اجتماعی و همچنین پشتیبانی فنی وب سایت بر روی وب سایت و سئو سایت شما فعالیت کند که پکیج هایی معین برای خدمات پشتیبانی خدمت شما ارائه می نمائیم.

    پشتیبانی وب سایت

    سئوسئو بهینه سازی سایت

    سئو یک سرمایه گزاری بلند مدت پر بازده است ، مشتریان شما در گوگل به دنبال شما می گردند پس تمام شرایطی که برای این رقابت نیاز دارید تا در بالاترین نتایج جستجوهای گوگل باشید ما ایجاد می کنیم و کسب و کار شما را با بهینه سازی سایت زیر و رو خواهیم کرد.

    سئو سایت

    گوگل ادوردزگوگل ادوردز تبلیغ در گوگل

    یکی از موثر ترین راه های تبلیغات آنلاین تبلیغ در گوگل یا گوگل ادوردز است ، شرکت آواتار با بهترین قیمت در بین رقبا خدمات تبلیغ در گوگل با ایجاد کمپین های هدفمند و تحقیق شده را ایجاد و ارائه می نماید.

    گوگل ادوردز

    شرایط و قوانین گوگل برای سئو یک وب سایت

    شرایط و قوانین گوگل

    در مقاله قبلی تحت عنوان سئو چیست و چه شرایطی دارد ذکر کردیم که وب سایت شما باید از قوانین موتور های جستجویی پیروی کرده باشد تا توسط آن ها آنالیز گردد و طبق روال میخواهیم بند بند شرایط را به ترتیب ذکر و در مقالات جداگانه مفصلاً توضیح دهیم.

    بسیار خوب حال شرایطی که موتور های جستجو مخصوصاً گوگل به عنوان یک فیلتر به صورت الگوریتم در نظر گرفته اند کدام اند؟

    1- شرایط بهینه سازی :

    1-1 - پیج رنک (Page Rank) : یعنی رتبه یا رنکینگ وب سایت شما که از 0 تا 10 معین می گردد و میزان این رنک وابسته به میزان لینک های داخلی یعنی لینک های درونی وب سایت که به صفحات متعدد وب سایت خودتان مرتبط می گردند ، لینک های خارجی یعنی لینک هایی که به سایت های دیگر متصل می گردند و لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما متصل می گردند که خود این لینک ها قوانینی دارند ، در این مقاله خیلی خلاصه این قوانین را خواهم گفت اما مطمعناً در مقالات آتی مفصلاً توضیح خواهیم داد و راهکار هایی را هم ذکر می کنیم اما برای خلاصه باید گفت که این لینک ها باید مرتبط به موضوع وب سایت شما باشند برای مثال لینک یک وب سایت با موضوع الکترونیک در یک وب سایت با موضوع شیمی یا پتروشیمی لینک مفید به حساب نمی آید و این قانون الگوریتم های جدید گوگل است البته راهکارهایی هست ، شاید اجبار باشد که از اینگونه لینک ها استفاده کنیم اما باید به موتور های جستجو بفهمانیم که کدام لینک ها مورد تائید شماست و کدام یک فقط معرفی شده اما مورد تائید شما نیست که این کار به واسطه شناسه های follow و Nofollow انجام می گیرد و اما آخرین مورد این که لینک ها نباید مربوط به سایت هایی باشند که به دلیل تخلف وارد اسپمر های گوگل شده اند.

    1-2 - موضوع و توضیحات وب سایت شما : شما برای وب سایتتان باید یک عنوان یا موضوع + توضیحات تعریف کرده باشید این عناوین سایت همان متن های عنوان سایت ها در نتایج جستجو گوگل هستند و توضیحات هم همان توضیحات زیر هر عنوان است اگر شما این ها را معیین نکرده باشید خود موتور های جستجو از متون مقدمه صفحات این ها را می خوانند اما بهتر است که شما تعریف کرده باشید ، عنوان بهتر است حداکثر 50 کاراکتر و توضیح 160 کاراکتر باشد.

    1-3 - تگ های H : کد نویس یک وب سایت برای مشخص کردن عناوین مهم سایت باید بسته به درجه اهمیت از تگ های H1 تا H5 استفاده کرده باشد تا رتبه اهمیت عناوین را به موتور جستجو نشان دهید.

    1-4 - کلید واژه ها : کلمات کلیدی هر صفحه باید مشخص شده باشد اما این کلمات باید مرتبط به متون وب سایت و موضوع وب سایت باشند و حتماً در متن به کار رفته باشند به عبارتی در کلید واژه ها شما کلمات مهم و کلیدی متن را باید تعریف کنید که موتور های جستجو به این کلمات حساس تر باشند و این کلمات را سعی کنید به ترتیب اولویت در متون سایت بیشتر به کار ببرید.

    1-5 - تایتل تصاویر : تمام تصاویر داخل وب سایت شا باید دارای تایتل باشند ، این تایتل ها باعث می شوند زمانی که تصویر برای کاربر به هر دلیلی لود نشد تایتل موضوع عکس را نشان دهد و در سرچ تصاویر گوگل هم معمولاً با عنوان عکس نمایش داده می شود.

    1-6 - صفحات ایندکس شده : صفحات وب سایت شما به واسطه ابزار های گوگل باید ایندکس شده باشد اما به دلیل حجم زیاد وب سایت ها پروسه زمان بری است و اگر بخواهید به حال خود رهاش کنید زمان زیادی صرف می گردد . بهترین راه ابزار وب مستر تولز گوگل است و تهیه یک نسخه فایل XML. نقشه سایت .

    1-7 - لینک های خراب : لینک های شکسته یا لینک هایی که به صفحات ارور 404 منتهی می شوند یک ایراد و رتبه منفی محصوب میشود ، لینک های وب سایتتان را حتماً بررسی کنید.

    1-8 - بک لینک ها : بک لینک ها همان لینک هایی هستند که از سایت های مختلف به وب سایت ما داده شده اند ، حجم این لینک ها هر چه بیشتر باشد نشان دهنده مفید بودن وب سایت شما است.

    1-9 - قفل کردن www : وب سایت ها معمولاً هم با www. باز می شوند هم بدون آن و این دو دامنه جداگانه محصوب میشود یعنی ارزش دامنه شما نصف می گردد ، پسوند www یک ساب دامین پیشفرض تمام وب سایت ها است اما شما می توانید کاری کنید که وب سایتتان تنها با یکی از حالت ها باز شود و حالت دیگر ریدایرکت شود بر روی حالت مورد نظر شما در واقع از دید کاربر هر دو حالت سایت را باز می کند اما یک حالت دامین اصلی شما می باشد که هر کدام نوشته شود نتیجه ریدایرکت بر روی دامنه اصلی است . آموزش این کار را هم در مقالات آتی خواهیم داد.

    1-10 - فایل دسترسی های ربات robot.txt : ممکن است شما صفحاتی داشته باشید که به لحاظ امنیتی یا هر دلیل دیگری نخواهید موتور های جستجو آن ها را ایندکس کنند و یا به آن ها دسترسی داشته باشند این صفحات باید داخل فایلی به اسم robot.txt بر روی هاست شما تعیین شده باشند.

    1-11 - نسخه XML نقشه سایت : حتماً برای وب سایتتان یک فایل XML از نقشه سایتتان تهیه و بر روی root هاستتان آپلود نمائید.

    1-12 - عدم استفاده از فرم ها و یا فلش : در وب سایت شما نباید از فرم ها در کد نویسی استفاده شده باشد و فایل فلش حدالمقدور نباشد چرا که هم قغیر قابل ایندکس هستند هم به دلیل عمومیت نداشتن رتبه مثبت برای شما ندارد.

    1-13 - بلاگ : سعی کنید وب سایتتان یک وبلاگ داشته باشد ، وبلاگ برای موتور های جستجو خیلی دوست داشتنیه و هم باعث بروز رسانی سایت شما می شود و یک سایت فعال را به موتور های جستجو معرفی می کند.

    1-14 - سرعت لود وب سایت بر روی سخت موبایل ، تبلت و کامپیوتر : سرعت لود وب سایت شما خیلی مهم است و به عواملی چون کد نویسی ، حجم تصاویر هر صفحه و هاست شما بستگی دارد.

    1-15 - سایت های اجتماعی و دایرکتوری ها : در گذشته دایرکتوری های Yahoo و DMOZ مهم بودند که سایت شما در آن ها لیست شده باشد اما اکنون علاوه بر این دایرکتوری ها چه بسا بیشتر صفحات سایت شما بر روی سایت های اجتماعی اهمیت دارند حتی میزان محبوبیت این صفحان (LIKE) و میزان بروز رسانی مطالب این صفحات پس دست به کار شوید!

    1-16 - ترافیک سایت و آمار بازدید : امری که میشه گفت در سئو خیلی مهم است ترافیک یک وبسایت یا همان آمار بازدید یک وب سایت است چرا که به گوگل اطمینان میدهد این وب سایت سایت محبوبی است که آمار بازدید بالایی دارد.

     

     

    بهینه سازی و سئو SEO ( صفحه اول گوگل )

     

    SEO مخفف Search Engine Optimization به مفهوم بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است. سئو شامل مجموعه قوانین و شرایطی تحت عنوان الگوریتم های گوگل است که همگی این شرایط و قواعد دال بر یک وب سایت کاربر پسند با سرعت لود بالا ، محیط کاربری دوستانه یا به اصطلاح User Friendly با محتوای محبوب کاربران درون وب سایت شما می باشد. انجام سئو سازی وب سایت در آواتار شامل:

    بهینه سازی کد ها جهت افزایش سرعت لود وب سایت و کاهش حجم کدها ، ایجاد شرایط بهینه محتوایی شامل : لینک ها ، بهینه سازی کلمات کلیدی ، عنوان ها ، کلید واژه ها و توضیحات متا می باشد. همچنین افزایش آمار بازدید و و بهبود رتبه الکسا و رنکینگ وب سایت و... است که به مجموع این فعالیت ها بهینه سازی وب سایت ( سئو ) می گویند.

    سئو مهم ترین بخش از کارآمدی یک وب سایت در راستای بیشتر دیده شدن و افزایش فروش هر سازمانی می باشد ، طراحی وب سایت بدون سئو و بهینه سازی سایت کاملاً بدون کاربرد است و شما تنها یک ویترین دور از دسترس کاربرانتان ارائه کرده اید.

    برتری ما نسبت به رقبا سئو کارمان چیست؟

    در فناوری اطلاعات آواتار سئو تنها کانتنت محور و یا کد نویسی نیست ، ما به طور مکمل اول کدهای وب سایت شما را بهینه می کنیم و با ترفند هایی به گوگل کمک می کنیم تا وب سایت شما را سریع تر و بهتر ایندکس و آنالیز کند.

    سپس محتوای شما را مطابق با الگوریتم ها و قوانین گوگل بدون اسپم با نگارشی مطلوب بهینه سازی می کنیم به گونه ای که نه تنها برای گوگل محتوای مطلوبی باشد بلکه برای کاربران شما نیز محتوای جاذبه داری باشد تا کاربران را زمان بیشتری در وب سایت شما حفظ کنیم.

     

     

    مقالات سئو و بهینه سازی سایت

    • Recently Added
    بروز رسانی سایت

    اگر مدت زمان زیادی است که سراغ سایت خود نرفته اید و سایت خود را بروز رسانی نکرده اید باید با یک اراده قوی و صرف زمان و بودجه لازم خود را آماده کنید ...

    محتوای یک وب سایت اصلی ترین المان برای رفع نیاز  و پاسخ به پرسش های مخاطبین می باشد. باید بهتر از هر کسی نیازهای مخاطبین و مشتریان خود را بدانیم تا ...

    تگ های هدینگ

    تگ های هدینگ <h> مهم ترین عامل جهت معرفی عبارات کلیدی و اولویت بندی آن ها هستند اما بسیاری کاربرد این تگ ها را نمی دانند:  
    تگ h1 : مهم ترین ...

    محتوا

    حتماً تا به حال به این موضوع بر خورده اید که وب سایت هایی که در نتایج اولیه گوگل به چشم می خورند ظاهر گرافیکی چندان مناسب و چشم گیری ندارند وگاهاً در ...

    هاست ایران یا خارج

    همیشه بسیاری از مدیران وب سایت ها این سوال را در ذهن خود دارند که هاست ایران مناسب تر است یا هاست خارج از کشور؟ اولاً باید این را بدونیم که هاست داخل ...

    عناوین صفحات

    عنوان که بین تگ <title> قرار میگره یکی از مهمترین عوامل on-site سئوست. حتما زمانیکه نوشته ای مینویسید مطمئن شوید که کلمه هدف شما در عنوان قرار ...

    شرایط و قوانین گوگل

    در مقاله قبلی تحت عنوان سئو چیست و چه شرایطی دارد ذکر کردیم که وب سایت شما باید از قوانین موتور های جستجویی پیروی کرده باشد تا توسط آن ها آنالیز گردد ...

    سئو

    همیشه یکی از دغدغه های بزرگ مدیران وب سایت ها جذب مخاطب بیشتر است و موثر ترین راه برای جذب مخاطبان بیشتر دیده شدن در نتایج جستجو های کاربران به واسطه ...

    Load More